Tuesday, December 30, 2008

ADIK DEMAM...

adik masa adilfitri

post kali ni nk citer pasal adik demam...sebenarnya adik dah lama demam. Dari ari raya haji lg...dah 2 kali g klinik & 2 2x jugak lah makan antibiotik..ubat demam sampai abis stok..tp x baik jugak demamnye. 26th Dec tu pg2 tgh bersiap nk g keje..habby aku panggil srh tgk adik kenapa..aku tgk dia sejuk menggigil...aku ambik dia dukung..pastu aku ckp ngan habby..cam ne nk g keje? 5th jan nk cuti lagi..kata hubby g je hantar adik kt nursery bagi dia tdr x de ape2 tu...

Aku pun antar mcm biasa je kembar tu kt nursery...tp kt office risau gak...pas2 aku suruh hubby aku bwk adik g klinik kerajaan tp x leh sbb dh penuh...bila aku balik aku tgk adik duk atas riba ude adik aku...muka dia pucat...masa tu hubby aku x de umah..aku pun msg kt hubby aku nk antar adik g klinik pakar..g la klinik pakar kt klang..deman adik mencapai 40oc..doktor bg ubat bontut & srt utk refer kr HTAR..


Adik masa demam

Kul 11.++mlm baru g spital...ambik darah..tggu pulak result nye...kul 4 pg baru msk wad..letih & ngantuk..tp adik dlm wad x demem pun ptg tu dh leh dischrge...he..he..apelah adik ni..suspen je...nanti post baru kite citer pasal shopping peralatan persekolahan MOHAMMAD SHAHMI IMRAN lak..

1 comment:

LoVe.. LiFe said...

hye idama...
nice knowing u...
love to see another twin..