Thursday, January 17, 2013

BZ BERBISNESS...

Post sblum ni aku dh citer pasal join blk bisness on9...kali ni kira kesinambungannya la...
Sejak jd surirumah & bz berbisness kehidupan aku lain sikit..ye la...hal keja rumah dgn bisnes kena arrange betul2...plan ape perlu buat..ape yg priority...smua plan...

Tahun 2013 start la azam br aku...konon2 la...tp cuba utk berubah..dr segi ilmu agama...ambik tahu hal2 ilmu agama...nk jaga solat...cuba rajin2 buat solat sunat disamping memperbaiki solat wajib..anak2 plk aku kena bagi lebih perhatian...terutama abg yan (anak aku yg sulong tu)...thn 2012 sgt2 menurun pelajarannya...sedih aku...mb punca dr aku kut...thn lepas terlalu byk tekanan...apa lagi anak2 yg jd mangsa...kali ni mcmne tekanan pun aku cuba atasi...aku ni jenis x leh ditimpa masalah...otak aku automatik duk pkr x henti2 ligat...bila anak2 ganggu je mula la...terjerit terpekik...mcm histeria...x mau dh hidup cam tu malu dek jiran tetangga....dh brp thn duk sini br rs malu...kihkihkih...sengal....

Pasal bisnes on9...kelakar pun ade...aku ni jenis buta IT tp nk business on9...byk benda aku x tau...cth..fb..mcm ne nk share...ni yg terbaru..aku br tau mcmne nk share...haaha..org kata basic je tu...huhuhu...sblm ni cuma share biasa je...klik share pastu post...aku x penah tau yg kt share tu ade button utk select friends, group, page...ptt la slama ni dorg ckp "share je"..aku duk pikir share kt wall aku je...pastu "jgn tag"...bila aku share & x tag customer kurang tya..bila aku tag...ramai yg tya...rupanya aku salah faham & x tau...rs mcm BODOH nya aku ni...dh seminggu lebih duk busy ngan benda ni...rupanya ade cara senang....huahuahua....x pe itu la yg dinamakan duga, experience, ilmu....x tya & cuba maka x tau....
 
Sekarang aku nk tunjuk cover yg dh aku buat guna photo editor....software yg ade dlm PC ni PICASA...x tau la cantik ke tak tp sbb aku yg buat kira cantik la...& bangga sangat....hehehe...



No comments: