Sunday, January 13, 2013

lama x update

salam..

dah lama rasanye x update...punya la lama sampai lupa user id & password..kelakar betul..puas dh try x boleh jgk..1 cara mcm  ne nk cari kena cari dkt email..oleh kerana pc rosak  under construction jd kena la tgk guna tab..huhu...

Dah 4 bulan lamanya aku jd surirumah sepenuh masa. Ramai org sekeliling rs hairan kenapa aku berhenti kerja. Eeemm ada la reason nye tu...malas nk cerita..tp aku doakan ex-bos aku berubah lebih professional, jujur, lebih ikhlas dan dilimpahi rezeki yg melimpah ruah...kita kena la doakan yg baik2 kan!!!

Sepanjang jd surirumah...ape aktiviti aku...mcm biasa...mcm surirumah lain juga...mengemas, lipat kain, memasak, hantar dn ambik twin dr sekolah tadika....bila settle br la mengadap fb..movie... Masa mula2 aku berhenti keje aktivi aku utk hiburkan hati....tgk RUNNING MAN...mesti ramai yg tau korean show kan...aku tgk dr episode 1 sehingga la yg latest....deabak....

Ingat tak sebelum ni aku ade cerita pasal business on9....eeeemmmm dh lama aku tggalkan business tu...ye la dulu kerja...sibuk dgn kerja....x dan nk upload gmbr2, promote....nama lg business no9 so kena slalu mengadap...sejak jd surirumah ni aku kembali dgn business on9 tu...mcm biasa CADAR...CADAR...CADAR....SALES..SALES...tp br je mula blk...kena add ramai friends...tags...share ape2 product & activity....clueless jgk la..tak de idea...otak mcm dh karat....utk business ni aku ade update dkt fb & blog....


banner di blog twinkle twin's shoppe

Ini merupakan banner utk blog twinkle twin's shoppe...cantik x? Jenuh jgk la nk membuatnya....bg mereka yg pakar IT atau yg mmg dh biasa buat benda2 canggi ni mmg sekejap je la...bak kata org dihujung jari sahaja...




Image copy dr facebook

Iniah product yg aku jual.....actually aku join dropshipping....productnya ada byk...yg sempat aku upload & promote cadar....so aku br mula la kiranya...slow2...join dropshipping dgn Pn Zarini ni byk kelebihan...byk tip & pengetahuan ttg business dropshipping dan on9...aku jgk dpt tip bagaimana untuk mendptkan pendptan yg lebih berkat disamping tu blh jgk belajar hal2 agama....yg selama ni kita x penah amalkan atau jarang amalkan..byk la tip2 yg berguna aku dpt....jadi sudi2kan lah jengok di http://www.facebook.com/twinkletwins.shoppe

Byk plk berceloteh kali ni....eeemmmm.....aku kena tidor skrg sbb esok kena bgn pg..kena msk utk bekalan ayahanda yg nk blk ke kg halaman....:)
















No comments: